Ortopeda Ursynów Kabaty | One Clinic
Ortopeda

Ortopeda Ursynów Kabaty

Ortopeda pomaga w leczeniu i zapobieganiu wielu problemom związanym z narządem ruchu. Jeśli szukasz ortopedy na Ursynowie, w rejonie Kabat znajdziesz tego specjalistę również w naszej klinice.

Poszukując doświadczonego ortopedy na Ursynowie, warto zwrócić uwagę na lekarzy, którzy oferują opiekę nad pacjentami z różnymi dolegliwościami narządu ruchu. Taki specjalista pomoże w leczeniu problemów związanych ze stawami (chorobami zwyrodnieniowymi, zapaleniami) bolącymi kolanami, łokciami, stopami, dłońmi czy urazami sportowymi. Ortopeda dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu, po konsultacji z pacjentem, będzie mógł zdiagnozować problem i dobrać odpowiednią terapię, która przyniesie ulgę w bólu, poprawi zakres ruchu, a dzięki temu też ułatwi powrót do codziennych czynności. Wiele chorób narządów ruchu ma charakter postępujący, wraz z biegiem czasu może dochodzić do pogorszenia ruchomości np. stawów i utrudnienia w funkcjonowaniu na co dzień. Do naszego ortopedy na Kabatach warto zgłosić się jak najwcześniej, aby opóźnić dalsze postępy choroby.

Ortopeda – zakres usług w One Clinic

Ortopeda w naszej klinice na Ursynowie to specjalista zajmujący się diagnostyką, leczeniem, ale także zapobieganiem rozwoju chorób i urazów narządów ruchu. W One Clinic ortopeda wykonuje małoinwazyjne zabiegi, które pomagają w powrocie do codziennej sprawności narządów ruchu. Oferujemy zabiegi iniekcji dostawowych oraz iniekcji z wykorzystaniem komórek macierzystych czy osocza bogatopłytkowego w celu złagodzenia bólu i przyśpieszenia procesu regeneracji tkanek.

Ortopeda – iniekcje dostawowe

Zabiegi tego typu polegają na podaniu odpowiednich preparatów do stawu lub okolicy tkanek miękkich wokół stawu. Iniekcje dostawowe stosuje się w przypadku chorób i urazów stawów, takich jak artroza, zapalenie stawów, urazy sportowe, przy niedoborach płynu stawowego, ograniczeniach ruchomości, a także w przypadku bólu lub po skręceniu stawów.

Ortopeda – iniekcje z wykorzystaniem komórek macierzystych

Zabiegi iniekcji z wykorzystaniem komórek macierzystych polegają na pobraniu tkanki tłuszczowej (z której pozyskujemy komórki macierzyste) od pacjenta i następnie, po odpowiednim przygotowaniu, podaniu ich we wskazane miejsce. Komórki macierzyste, dzięki swojej zdolności do regeneracji i odbudowy tkanek, mogą pomóc w leczeniu urazów i chorób układu kostno-stawowego. Podaje się je m.in. przy uszkodzeniach chrząstki lub zapaleniu stawów. Są to metody cechujące się małą inwazyjnością, dlatego pacjent nie wymaga hospitalizacji ani specjalnego przygotowania. W przeciwieństwie do operacji, po przeprowadzeniu tego typu zabiegów pacjent tego samego dnia może wrócić do domu.

Takie terapie pomagają przy łagodzeniu bólu i objawów chorób przewlekłych stawów lub służą profilaktyce i leczeniu wczesnych zmian w obrębie narządu ruchu. Dzięki temu pacjenci mogą w przyszłości uniknąć lub odwlec w czasie bardziej obciążające dla organizmu operacje.

Decyzja o wyborze odpowiedniej metody leczenia układu narządu ruchu, w tym iniekcji dostawowych lub z wykorzystaniem komórek macierzystych, powinna zostać podjęta przez lekarza ortopedę, po dokładnym przebadaniu pacjenta i ocenie jego stanu zdrowia.