Odmładzanie grzbietów dłoni Warszawa | One Clinic
Odmładzanie grzbietów dłoni

Odmładzanie grzbietów dłoni Warszawa

Kategorie

Dłonie są jedną z najbardziej eksponowanych części ciała. To właśnie po nich widać przemijający czas – utratę sprężystości, jędrności. Skóra staje się cienka, co uwidacznia naczynia krwionośne. Zaczynają pojawiajać się przebarwienia, a dłonie zaczynają wyglądać na wychudzone. Mówi się o nich, że są wizytówką człowieka, dlatego warto o nie zadbać. Odmładzanie grzbietów dłoni własnym tłuszczem to nieinwazyjny zabieg, który zdecydowanie poprawia ich wygląd. Przeszczepienie własnego tłuszczu nie wywołuje reakcji alergicznych i nadaje dłoniom młodzieńczy wygląd. W przeszczepionym tłuszczu znajdują się komórki macierzyste, które wpływają także na stymulację odnawiania i regeneracji skóry, dzięki temu dają trwalszy efekt niż inne wypełniacze. Zaletą odmładzania grzbietów dłoni własnym tłuszczem jest także fakt, iż do zabiegu wykorzystuje się tkankę tłuszczową z okolic, w których jest jej zbyt wiele np. z brzucha, ud, bioder.

Zabieg odmłodzenia grzbietów dłoni poprzedza konsultacja lekarska, podczas której zleca się szereg podstawowych badań laboratoryjnych. 10 dni przed zabiegiem powinno unikać się środków rozrzedzających krew, np. Aspiryny, a także witaminy E. Przed operacją należy ograniczyć spożywanie alkoholu oraz palenie papierosów.

Jak wygląda zabieg w Warszawie?

Zabieg przeprowadzany jest w znieczuleniu miejscowym i rozpoczyna się od pobrania tkanki tłuszczowej z wybranego miejsca na ciele, np. ud, podbrzusza. Lekarz wykonuje niewielkie nacięcie, ok. 3 mm i odsysa tłuszcz za pomocą cienkiej kaniuli. Pacjent nie odczuwa bólu, ponieważ procedurę pobrania tkanki tłuszczowej poprzedza podanie roztworu znieczulającego i obkurczającego naczynia krwionośne. Miejsce pobrania tłuszczu zakrywa się opatrunkiem, a blizny po nacięciu z czasem stają się praktycznie niewidoczne. Odessany tłuszcz jest poddawany obróbce — płukaniu, filtrowaniu, czyli oczyszczeniu z uszkodzonych komórek, krwi, nadmiaru płynów i lipidów, a następnie przez małe nakłucia podawany jest do skóry grzbietu dłoni. Dzięki temu dłonie uzyskują utraconą objętość. Zabieg trwa ok. 60 minut, chociaż jest to zależne od zakresu operacji i może różnić się w indywidualnych przypadkach.

Po zabiegu dłonie będą opuchnięte, a skóra błyszcząca i napięta. Pacjent może odczuwać dyskomfort w momencie ustąpienia znieczulenia. Przez pierwszy tydzień po zabiegu zaleca się natłuszczanie dłoni. Przez ten okres należy również unikać wysiłku fizycznego oraz noszenia ciężkich przedmiotów. Na miejscach, z których pobrano tkankę tłuszczową należy nosić opatrunek uciskowy. Najlepsze efekty zabiegu mogą być widoczne nawet po 9 miesiącach. Efekty odmładzania grzbietów dłoni własnym tłuszczem utrzymują się przez kilka lat. Dzięki prowadzeniu zdrowego trybu życia i właściwej pielęgnacji dłoni pacjent z pewnością dłużej będzie cieszył się efektem operacji.

Wskazania do wykonania zabiegu:

• pomarszczona i cienka skóra dłoni
  • zwiotczała skóra dłoni
  • widoczne żyły na dłoniach

• ciąża i okres karmienia piersią
  • przewlekłe infekcje
  • niedowaga
  • choroby wątroby i nerek
  • palenie papierosów
  • nadużywanie alkoholu
  • choroby nowotworowe

Efekty zabiegu