Wszczepienie implantu w twarzy Warszawa - OneClinic
Wszczepienie implantu w twarzy

Wszczepienie implantu w twarzy Warszawa

Wszczepieniu implantu w twarz poddają się osoby, które chcą poprawić rysy swojej twarzy, niekorzystny profil, mają widoczne ubytki spowodowane wypadkiem lub niedorozwojem tkanek twarzy czy kości żuchwy. Operacji poddają się także osoby, które chcą wypełnić objętość kości policzkowych, okolicę podstawy nosa lub skorygować cofniętą brodę, czy zapadnięte policzki. W wyniku wszczepienia takiego implantu poprawie ulegają proporcje twarzy. Zabieg nadaje jej harmonii i symetryczności. Efekt jest trwały.

Zabieg wszczepienia implantu w twarz poprzedza konsultacja lekarska, podczas której pacjent kwalifikowany jest do operacji. W czasie wizyty wybierane są także odpowiednie implanty. Pacjent poddany jest zabiegowi po wykonaniu i sprawdzeniu wyników niezbędnych badań.

Zabieg wszczepienia implantu w twarz jest bezpieczny i nie pozostawia widocznych śladów ingerencji chirurgicznej (blizny zlokalizowane są w miejscach małowidocznych). Operacja wykonywana jest w znieczuleniu ogólnym lub miejscowym. W zależności od miejsca wszczepienia implantu, lekarz wykonuje drobne nacięcie na skórze lub śluzówce jamy ustnej. Po wszczepieniu implantu, chirurg zszywa nacięcie i zakłada opatrunek. Operacja trwa ok. 1 godziny.

Pierwsze efekty zabiegu widoczne są od razu. Po około 3-4 tygodniach twarz przestaje być zaczerwieniona i znikają wszelkie siniaki oraz obrzęk. Szczególnie w tym okresie należy ograniczyć ruchy twarzy i starać się maksymalnie panować nad mimiką, chronić twarz przed urazami i przegrzewaniem tkanek. Pacjent po zabiegu może odczuwać dyskomfort podczas gryzienia i przeżuwania, dlatego może być zalecona dieta płynna. W czasie rekonwalescencji należy ograniczyć wysiłek i aktywność fizyczną.

• ubytek tkanek twarzy, do którego doszło w wyniku wypadku
  • niedorozwój tkanek twarzy powodujący ubytki
  • niesatysfakcjonujący profil

• choroby serca
  • infekcje ropne skóry
  • infekcje śluzówek
  • nieuregulowana cukrzyca
  • nadciśnienie tętnicze
  • skazy naczyniowe

Zabieg wszczepienia implantu w twarz w One Clinic wykonują

dr n. med. Justyna Jończyk – specjalistka chirurgii plastycznej i estetycznej, pasjonatka chirurgii twarzy

dr n. med. Maciej Mazurek – specjalista chirurgii plastycznej i estetycznej

Doktor Mazurek przeprowadził u mnie operację wszczepienia implantu brody (genioplastyka). Jestem bardzo zadowolona z całego procesu oraz osiągniętych rezultatów. Doktor wykazał się nie tylko ogromnym profesjonalizmem, ale również głęboką wiedzą i doświadczeniem. Od samego początku (a podjęcie decyzji o operacji zajęło mi prawie rok) wzbudził moje zaufanie, dokładnie omawiając całą procedurę zabiegu oraz odpowiadając na wszystkie moje pytania.
Pomoc Doktora była także nieoceniona przy doborze rozmiaru implantu – dzięki zdaniu się na Doktora udało osiągnąć się wspaniały efekt zachowujący harmonię i właściwe proporcje mojej twarzy. Doktor jest przyjaznym i empatycznym lekarzem, a jego cierpliwość i gotowość do odpowiedzi na wszelkie pytania sprawiły, że cały proces był łatwy i przyjemny. 🙂
Z całego serca polecam dr. Macieja Mazurka wszystkim, którzy rozważają genioplastykę lub jakikolwiek inny zabieg chirurgii plastycznej.

Paulina

Inne zabiegi korygujące wygląd twarzy

Lipofilling – wolumetria własną tkanką tłuszczową
Zabieg daje możliwość przywrócenia pełniejszego wyglądu twarzy, uzupełnienia objętości w newralgicznych obszarach
Powiększenie ust kwasem hialuronowym
Metoda tymczasowego zwiększenia objętości ust, nawilżenia oraz zmiany kształtu
Korekcja nosa kwasem hialuronowym
Korekcja nosa kwasem hialuronowym pozwala np. na bezoperacyjną redukcję niewielkiego garbka i subtelną korekcję profilu.
Redukcja zmarszczek kwasem hialuronowym
Wypełnianie bruzd nosowo-wargowych, uzupełnianie objętości tkanek twarzy, tam gdzie jej brakuje lub gdzie występują zmarszczki statyczne
Lifting twarzy i szyi nićmi Aptos
Tzw. lifting bez skalpela – małoinwazyjna metoda liftingu twarzy nićmi wchłanialnymi lub trwałymi.
Lipotransfer w twarz
Własna tkanka tłuszczowa jest naturalnym wypełniaczem. Przeszczepiając ją w twarz, możemy zredukować nawet głębokie zmarszczki oraz znacznie zrewitalizować skórę.
Mezoterapia igłowa
Tzw. „wampirzy lifting” – zabieg rewitalizujący skórę, redukujący niedoskonałości i wygładzający drobne zmarszczki.
Mezoterapia Electri
Mezoterapia preparatem Electri pozwala na błyskawiczną regenerację skóry